Nu kör vi!

Åh, äntligen kör jag igång med bloggen! Har fixat och trixat i några dagar och äntligen är jag tillräckligt nöjd. :)
Nellie heter jag ifall, 16 år och bor i Stockholm. Jag går första året på gymnasiet med intriktning foto.
På fritiden blir det mycket till att fota, något som inte precis kommer gå obemärkt förbi i bloggen. Annars älskar jag musik och film, att läsa, skriva och hålla till på gymmet. Muskelknutte here I come ... ;)
Jag har två små nördar till kaniner vid namnen Simba och Herr Muffin, båda lika tröga.


Är det något du undrar över är det bara till att ställa en fråga! :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Söt du är! :)

2012-01-16 @ 08:38:35
URL: http://jossejulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
Nellie, 16, Sthlm.
Bosatt i Stockholm och går första året på gymnasiet med inriktning foto.
Where there is love, there is life!

- VARDAG/DAGBOK
- LIVET I BILDER
- STIL&MODE
- NELLIE
- ÄVENTYR


- NATUR
- PORTRÄTT
- DJUR
- STUDIO
- LANDSKAP
- DETALJER


- FRÅGOR&SVAR
- TIPS
- REDIGERING
- ÖVRIGT


bloglovin
RSS 2.0